تاریخچه نقاشی 10 ص

مطالب دیگر:
🔑تحقیق در مورد ثبت شركتهاي تجاري و موسسات غير بازرگاني 🔑تحقیق در مورد جغرافیاt 🔑تحقیق در مورد جنسيت و نابرابري جنسيتي 🔑تحقیق در مورد جنگ جهانی اول 🔑تحقیق در مورد اصول انجام پاپ اسمير 🔑تحقیق در مورد اصول حاکم بر قراردادهای پیمانکاری دولتی 🔑تحقیق در مورد اصلاح الگوي مصرف دربخش توليد ازديدگاه مديريت مالي وراهكارهاي آن 🔑تحقیق در مورد اصلاحات باقری خمینی شهر 🔑تحقیق در مورد اصول حسابداری 1 🔑تحقیق در مورد اصول كلي مديريت در كلاس 🔑تحقیق در مورد اصول و فنون تبليغ 🔑تحقیق در مورد اصول سرپرستی منابع انساني واشتباهات مديران منابع انساني رشته مدیریت 🔑تحقیق در مورد اصول و مقررات ساختمان سازی 37ص 🔑تحقیق در مورد اصول ومباني تربيت بدني 🔑تحقیق در مورد اضطراب (2) 🔑تحقیق در مورد اطلاعات عمومي درباره مصرف داروها 🔑پاورپوینت منظومه شمسی 🔑پاورپوینت در مورد آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای 🔑پاورپوینت در مورد بخش بستری بیمارستان 🔑پاورپوینت در مورد آنژیوگراتفی(Angiography)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 10 صفحه قسمتی از متن word (..DOC) : ‏تاریخچه نقاشی‏تاریخ هنر نقاشی در ایران به زمان غارنشینی برمیگردد. در غارهای استان لرستان تصاویر نقا|36118787|odu
در حال حاظر شما فایل با عنوان تاریخچه نقاشی 10 ص را دنبال می کنید .لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 10 صفحه قسمتی از متن word (..DOC) : ‏تاریخچه نقاشی‏تاریخ هنر نقاشی در ایران به زمان غارنشینی برمیگردد. در غارهای استان لرستان تصاویر نقاشی شده از حیوانات و تصاویر کشف شده است. ‏ ‏نقاشی های کشف شده در مناطق تپه سیالک و لرستان بر روی ظروف سفالی، ‏ثابت می کند که هنرمندان این مناطق با هنر نقاشی آشنایی داشته اند. ‏ ‏همچنین نقاشیهایی از دوران اشکانیان، نقاشی های معدودی بر روی ‏دیوار، که بیشتر آنها از قسمتهای شمالی رودخانه فرات بدست آمده، کشف شده ‏است. یکی از این نقاشیها منظره یک شکار را نشان میدهد. وضعیت سوارها و ‏حیوانات و سبک بکار رفته در این نقاشی ما را بیاد منیاتورهای ایرانی می ‏اندازد. ‏ ‏در نقاشیهای دوران هخامنشی، نقاشی از روی چهره بر سایر نقاشی های ‏دیگر تقدم داشت. تناسب و زیبایی رنگها از این دوران، بسیار جالب توجه است. ‏نقاشی ها بدون سایه و با همدیگر هماهنگی دارند. در بعضی از موارد، سطوح ‏سیاه پر رنگ را محدود کرده اند. ‏مانی، (پیامبر و نقاش ایرانی)، که در قرن سوم زندگی میکرد، یک نقاش با تجربه و ماهر بود. نقاشی های او یکی از معجزاتش بود. ‏نقاشی Torfan‏نقاشی (Torfan) ‏که در صحرای گال استان ترکستان در چین بدست آمد، مربوط است بسال ‏۸۴۰‏ تا ‏۸۶۰‏ بعد از میلاد. ‏ ‏این نقاشی های دیوارنما مناظر و تصاویر ایرانی را نمایش میدهند. ‏همچنین تصاویر شاخه های درختی در این نقاشی ها وجود دارند. باستانی ترین ‏نقاشی های دوران اسلامی، که بسیار کمیاب است، در نیمه نخست قرن سیزدهم به ‏وجود آمده بودند. ‏ ‏مینیاتورهای ایرانی (طرح های خوب و کوچک) بعد از سقوط بغداد در سال ‏۱۲۸۵ ‏میلادی بوجود آمدند. از آغاز قرن چهاردهم کتابهای خطی بوسیله نقاشی ‏از صحنه های جنگ و شکار تزئین شدند. ‏ ‏چین از قرن هفتم به بعد به عنوان یک مرکز هنری، مهمترین انگیزه برای ‏هنر نقاشی در ایران بود. از آن به بعد یک رابطه بین نقاشان بودائی چینی و ‏نقاشان ایرانی بوجود آمده است. ‏ ‏از لحاظ تاریخی، مهمترین تکامل در هنر ایرانی، تقبل طرحهای چینی بوده ‏است که با رنگ آمیزی که ادراک ویژه هنرمندان ایرانی است مخلوط شده بود. ‏زیبایی و مهارت خارق العاده نقاشان ایرانی واقعاً خارج از توصیف است. در ‏قرن اول اسلامی، هنرمندان ایرانی زینت دادن به کتابها را شروع کردند. ‏ ‏کتابها با سرآغاز و حاشیه های زیبا رنگ آمیزی و تزئین شده بود. این ‏طرحها و روشها از یک نسل به نسل دیگر با همان روش و اصلوب منتقل می شد، که ‏معروف است به "هنر روشن سازی". هنر روشن سازی و زیبا کردن کتابها در زمان ‏سلجوقیان و مغول و تیموریان پیشرفت زیادی کرد. شهرت نقاشی های دوران ‏اسلامی شهرت خود را از مدرسه بغداد داشت. ‏مدرسه بغداد‏مینیاتورهای مدرسه بغداد، کلاً سبک و روشهای نقاشی های معمولی پیش ‏از دوره اسلامی را گم کرده است. این نقاشی های اولیه و بدعت کارانه فشار ‏هنری لازم را ندارند. ‏مینیاتورهای مدرسه بغداد اصلاً متناسب نیستند. تصاویر نژاد سامی را ‏نشان میدهد؛ و رنگ روشن استفاده شده در آن نقاشی را. هنرمندان مدرسه بغداد ‏پس از سالها رکود مشتاق بودند که آیین تازه ای را بوجود آورده و ابتکار ‏کنند. نگاه های مخصوص این مدرسه، در طرح حیوانات و با تصاویر شرح دادن ‏داستانها است. ‏ ‏اگر چه مدرسه بغداد، هنر پیش از دوره اسلامی را تا حدی در نظر گرفته ‏بود، که بسیار سطحی و بدوی بود، در همان دوره هنر مینیاتور ایرانی در تمام ‏قلمرو اسلامی از آسیای دور تا آفریقا و اروپا پخش شده بود. ‏ ‏از میان کتابهای مصور به سبک بغداد میتوان به کتاب "کلیله و دمنه" ‏اشاره کرد. تصاویر نامتناسب و بزرگتر از حد معمول رنگ شده است؛ و فقط